Sista helgen i mars

Helgen swishade förbi som vanligt. Men jag har haft en trevlig helg med blandad kompott.

På kvällen i lördags, så kom min kompis Emmelie och hennes kompis till mig. Vi åt tacos, pratade och skrattade. Vid 21:30 åkte vi emot Kalmar för att se stiftelsen på Sandras i Kalmar. De var jätte bra live och jag men även mina vänner var nöjda med kvällen. Var hemma vid 04:30. Så vi hade roligt 💗 

(null)

(null)

(null)

På söndagen så sov jag tills klockan var 12:00. Var så trött! Dels efter omställningen av klockan. Det blir jag alltid påverkad av på ett eller annat sätt. 

Det var strålande fint väder ute. 11 plus grader hade vi och man kände en gnutta hopp om att våren ska komma. Jag och min sambo gick en långpromenad med hundarna. Sedan vid 13:30 kom mina svärföräldrar och hjälpte oss ute i vårt pannrum. Alltså, rensa där ute så vi kan få lite ordning. Efter vi slitit där ute så gjorde vi våfflor Det var ju våffeldagen till ära. 

(null)

När de hade åkt hem så tog jag och min sambo det mest lugnt. En innehållsrik helg med mycket intryck var över. Jag laddade för att jobba natt. 

Vi såg tre avsnitt av kriminalserien Gråzon. Sedan var det dags att åka till jobbet och jobba en enkelnatt. 

Hoppas ni haft en fin helg 💗