Prinsens rum 👑

Vet inte om jag nĂ€mnt det hĂ€r att jag börjat tapetsera bebisens tilltĂ€nkta rum. Men om inte sĂ„ gör jag det nu :). 

Och hör och hĂ€pna, idag blev det klart! Vet inte exakt hur mĂ„nga dagar jag lagt eller timmar. Men inte mĂ„nga iallafall. Det har gĂ„tt jĂ€tte bra och jag Ă€r super nöjd, min sambo S ocksĂ„ givetvis. 

SĂ„ nu Ă€r det bara det roliga kvar. Som jag tĂ€nkte pyssla lite med nĂ€r jag gĂ„r hem ifrĂ„n jobbet. Vilket inte Ă€r sĂ„ himla lĂ€nge till. Kommer nog inte kunna hĂ„lla mig att inte börja redan nu. Men jag tar det lite lugnt med det. Skönt att grovjobbet Ă€r gjort nu iallafall. 

MĂ„nga sĂ€ger att man inte ska stressa med barnrummet dĂ„ bebisen inte kommer spendera sĂ„ mycket tid dĂ€r den första tiden. Det Ă€r vi medvetna om. Det Ă€r mer jag som tycker det Ă€r skönt att ha en tilltĂ€nkt plats för honom dĂ€r han kan fĂ„ ha alla sina grejer. Och vi har mer tid att spendera med honom nĂ€r han kommit till oss istĂ€llet för att stressa med ett rum till honom. SĂ„ resonerar vi :) tur man tycker olika :) 

(null)

Hoppas ni gillar det lika mycket som vi gör 💗 


#1 - - Bitte:

JĂ€ttefint