Fast ☺️

Här är man fast. Skulle egentligen laga mat nu hade jag tänkt. Men jag har en varm liten Wilmer på mig och vill inte väcka honom för han sover så gott. 

Tur det inte är någon stress med matlagningen idag. Det är ju fredag 💗 

(null)

Idag har vi haft besök av min sambo S ena faster. Hon kom vid 10:00 och hade med sig förmiddagsfika. Hon tyckte Wilmer var så fin. När vi fikat en stund så frågade hon om det var något som jag behövde göra. Hon ville gå ut och gå en sväng med Wilmer. Då passade jag på att åka och handla lite och städa lite här hemma. 

Har ni en bra fredag? 💐



#1 - - Bitte:

Det ser så mysigt ut.
Vad härligt att du har så fina människor runt
dig.Och att du får lite hjälp.
Kram Bitte

Svar: Det är mysigt. Han är som en varm vetekudde när han ligger på bröstet på en.
Ja det känns tryggt att ha så många som bryr sig. Kram
Isabelle

#2 - - Bitte:

Visade farmor kortet.Hon tycker ni är så fina

Svar: Tack vad snällt 😍
Isabelle