Surrealistiskt 😍

Att det finns en speciell dag för att vi ska visa de vi hĂ„ller kĂ€rt lite extra, det tycker jag Ă€r fint! Men man tĂ€nker pĂ„ alla dem som sitter ensamma i sĂ„dana hĂ€r speciella tillfĂ€llen. Men det jag vill komma till Ă€r att alla hjĂ€rtans dag Ă€r ju inte bara att man ska visa kĂ€rlek för sin patner. Utan det handlar ju Ă€ven om att visa alla andra. SĂ„ som familj, ditt husdjur, din granne, arbetskamrater osv. 

Jag tycker man ska visa kĂ€rlek varje dag. Alla dagar om Ă„ret. Men alla hjĂ€rtans dag kan man krydda pĂ„ det lite extra, om man vill. MĂ„nga tycker att alla hjĂ€rtans dag Ă€r köparens dag. Men man vĂ€ljer och se det hur man vill. 

IgĂ„r blev jag sĂ„ överraskad nĂ€r min sambo kom hem. Han hade köpt rosor, sushi och bakelse. Han vet att jag Ă€lskar sushi 💗 sĂ„ jag blev gott överraskad nĂ€r jag fick allt det! Tack Ă€lskade du 💗

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bakelsen Ă€r ifrĂ„n Nilssons konditori i Oskarshamn. DĂ€r jobbar vĂ€rldens bĂ€sta konditor. SĂ„ surrealistisk tycker jag. I lilla Oskarshamn Ă€ger han ett kafĂ© . Aja 😆 . Han har tagit fram denna fina bakelse till just alla hjĂ€rtans dag. Och den var jĂ€tte god! Inte för mĂ€ktig alls. JĂ€tte fin var den 😍 

Hoppas ni haft en bra dag oavsett om ni firat kĂ€rleken eller tagit dagen som det vore en vanlig torsdag 💗 

#1 - - Bitte:

Vilken fin sambo.
Jag hÄller med dig om det du skriver.
SjÀlva fick vi det finaste man kan fÄ.
En bild pÄ Wilmer med hÀlsning
Kramar Bitte och Marcus 😍

Svar: ❀❀
Isabelle Berg