Babyshower 🎀

(null)

(null)

DĂ„ var snart denna helgen slut đŸŒ· vi har haft en lugn och skön helg med inslag av lite firande av min kompis Emma. 

Min kompis Emma och hennes kille gĂ„r i vĂ€ntans tider. I slutet av maj sĂ„ ska de fĂ„ en liten bebis. 
SĂ„ i ungefĂ€r fem veckor har jag och hennes vĂ€nner planerat en överraskning babyshower för henne. 
Och i lördags var det dags 😍 hon blev sĂ„ glad och överraskad, hon uppskattade det verkligen. SĂ„ himla roligt! 

Tog lite bilder med telefonen. Men tog desto mer med min kamera. För jag tĂ€nkte ge dem bilderna till Emma sĂ„ hon slapp ta en massa kort, och bara kunde njuta av dagen vi gjort till henne. TĂ€nkte lĂ€gga upp lite bilder hĂ€r nĂ€r jag överfört dem till datorn. Men hĂ€r Ă€r nĂ„gra bilder iallafall. Inga sĂ„dĂ€r jĂ€tte bra. Men Ă€ndĂ„ ;) 

(null)

(null)

Vi hade delat upp olika uppgifter mellan varandra. AlltsĂ„ jag och emmas vĂ€nner. Jag stod för lite pynt i form av ballonger, vimplar, servetter osv. Jag bestĂ€llde hem alla saker vi la i vagnen. Jag stod Ă€ven för en blöjvagn som jag gjorde. Första gĂ„ngen jag gjorde en blöjvagn. Men sĂ„ roligt! Allt blev sĂ„ bra och jag Ă€r nöjd att jag drog ihop detta tillsammans med hennes andra vĂ€nner 😌 jĂ€tte roligt! 

HĂ€r Ă€r blöjvagnen, fylld med olika saker đŸ˜

(null)

(null)

(null)

(null)

Innan Emma fick den hade den en stor cellofan runt sig med massa rosa snören ocksĂ„ đŸ˜

Vi var och veckohandlade idag. Wilmer gillade att Ă„ka kundvagnen och titta pĂ„ allt som vi gick förbi. DĂ€r barnet ska sitta i kundvagnen Ă€r lite stort Ă€n för Wilmer. Men det gick bra Ă€ndĂ„ â˜ș i

(null)

Hoppas ni haft en lika fin helg som vi đŸŒ· 
KĂ€nns som vĂ„ren Ă€r pĂ„ ingĂ„ng nu ☀


#1 - - Angelica WĂ„hlin:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack 💗
Isabelle Berg