Godmorgon Fredag 🌾

Godmorgon kanske var att ta i, men vi Ă€r uppe. Wilmer vaknade redan vid 05:30 imorse ... dĂ„ Ă€r man inte pigg. Inte jag iallafall 🙈 men min sambo som skulle gĂ„ till jobbet tog Wilmer och gick upp sĂ„ jag fick sova en stund till. SnĂ€llt 💗 FĂ„r se om det blir att passa pĂ„ att sova en stund nĂ€r Wilmer sover i eftermiddag. Inte ofta jag gör det lĂ€ngre, men det Ă€r ju för att nĂ€tterna Ă€r bra nu. NĂ€r han var mycket mindre och fortfarande Ă„t om nĂ€tterna sĂ„ hĂ€nde det ofta att jag sov tillsammans med honom. 
Men nu ser det annorlunda ut. Vilket Ă€r skönt đŸ€— 

Idag har vi inga planer jag och Wilmer, gĂ„ en promenad ska vi snart göra. Sedan fĂ„r vi se vad dagen har att erbjuda. Vi skulle behöva handla och dammsuga. Dessutom sĂ„ nĂ€r jag körde min bil till stan igĂ„r sĂ„ indikerade bilen pĂ„ att jag ska fylla pĂ„ olja 😑 jag öppnade motorhuven och tĂ€nkte jag skulle kolla nivĂ„n. Men efter lite efterforskning sĂ„ visade det sig att min bil har en elektronisk mĂ€tning. SĂ„ den sĂ€ger ifrĂ„n sjĂ€lv. Kruxet med att ha en för ny bil 🙈 sĂ„ jag fĂ„r snĂ€llt lyssna pĂ„ bilen och fylla pĂ„ 0,5liter dĂ„. För det Ă€r den sĂ€ger. FĂ„r köpa olja pĂ„ macken hĂ€r nere dĂ€r vi bor, frĂ„ga han som jobbar dĂ€r inne vad jag ska ha för olja đŸ‘ŒđŸ» 

Ska Ă€ven slutföra en 30 Ă„rs present som vĂ„ran gemensamma kompis ska fĂ„. Är lite smĂ„ plock kvar bara. Imorgon vaknas det nĂ€mligen 30 Ă„rsfest, men tyvĂ€rr kan jag inte hĂ€nga med, utan min sambo fĂ„r gĂ„ sjĂ€lv. Blir sĂ„ nĂ€r man inte hittar en barnvakt Ă„t Wilmer. Men huvudsaken Ă€r att min sambo kan gĂ„ dig, för det Ă€r hans barndomskompis som fyller Ă„r. Men visst, hade varit jĂ€tte kul om jag ocksĂ„ kunnat gĂ„, men sĂ„ Ă€r det ibland. 

Nu ska vi ladda för att gĂ„ ut och gĂ„ đŸ™ŒđŸ» 

Hoppas ni fĂ„r en hĂ€rlig fredag 💗 

(null)