Måla och måla 💜

Min sambos mamma , Wilmers farmor har semester denna vecka också. Och hon ville så gärna ha hand om honom två dagar och en övernattning. Så idag innan lunch åkte jag och lämnade Wilmer där. 

Vi hade tänkt ifrån början att åka någonstans jag och min sambo, passa på när Wilmer ändå är hos sin farmor och farfar. Men .. vi har en del projekt här hemma som skulle behövas göra färdigt innan hösten kommer. Mycket målning är det. Och det är ju beroende av vädret . Väntar vi för länge så kan vi inte måla, för det inte torkar osv. 
Så vi sa att vi är hemma och gör de projekt som behövs göras. Tar det lite lugnt och får sovmorgon imorgon. Vi kan åka iväg i höst/vinter istället :) 

Så jag har målat vårt nypanelade uthus, sambon har fortsatt att sätta ny panel på den andre sidan. Och vad vi har jobbat hårt. Jag hann måla allt. Min sambo hann också klart! Så skönt! Dock måste uthuset målas en gång till. För nu har jag bara grundat. Pjuh! Vi har en staket länga att måla med, men vi får vara lite effektiva nu en stund. Är ju alltid så skönt när det är klart :) 

(null)

(null)

Fick en bild skickad till mig ifrån svärmor/Wilmers farmor. Han går det ingen nöd på :) 

(null)

Haft så mycket annat att fokusera på idag så har inte hunnit sakna än. Men nu när man satt sig ner och snart ska äta så saknar man sin Lill kille 💗

Men jag vet att han har det bra och blir ordentligt ompysslad. Så det lugnar mig 🤗 

#1 - - Jens :

Vad fint det blir har ni fått tag i något fönster?

Svar: Nä vi har inte fått tag i något fönster. Så Simon flyttade ut fönstret och nu har Simons pappa satt dit två nya rutor och renoverat fönstret istället. Kittat om det och målat. Blir jätte fint ;) får se bild på det när det är klart
Isabelle Berg

#2 - - Jens :

Vad fint det blir har ni fått tag i något fönster?

#3 - - Bitte:

Vad skönt för er och få lite hjälp.
Och Wilmer ser alltid nöjd och glad ut.
Stora killen nu.
Tiden går så fort!
Kramar från Bitte och Marcus 💕

Svar: Ja det är skönt att man kan få lite avlastning ibland när man behöver göra saker 💗
Ja han är oftast glad och nöjd 💗
Han är stora killen nu, det går så fort 😓
Kram
Isabelle Berg