Lilla hjärtat 💗

Redan på morgonen så märkte jag av vad varm Wilmer var på huvudet. Men han röjde ju runt som vanligt och frukosten har han ju strejkat över nu några dagar, så tänkte inte mer på det. 

Åkte till min kompis Emmelie och fikade lite. Där var han ledsen så fort någon tittade på honom, eller ville bära honom. Vilket inte är likt Wilmer, visst han blir ju blyg inför folk han inte känner igen. Men det som hände igår, kände inte igen min lilla bebis alltså. Dessutom så känner han ju igen Emmelie och hennes barn. Efter vi varit där åkte vi och handlade lite. 
Efter det på vägen hem så märkte jag hur konstigt Wilmer betedde sig, han satt mest och glodde i toma intet. 

När vi kom hem så tänkte jag, måste ta en temp alltså. Och ja, där fick man kvittot på varför han betett sig som han gjort. Lilla vännen 💗

(null)

Så hela kvällen spenderade vi i soffan och mös. Ville vara så nära som möjligt. Första gången han är sjuk. Så ynklig! 

(null)


#1 - - Bitte :

Vad tråkigt.Hoppas att han mår bättre idag.
Kram från Bitte

Svar: Idag som först börjar vi känna igen han lite. Han har haft så hög feber och varit sig så olik. Stackarn :(
Isabelle Berg