Första morsdag 💗

Idag har jag fått uppleva min första morsdag. Får fortfarande nypa mig i armen när jag ser på min son och inser att jag får bära denna enormt ärofyllda titeln Mamma 🌸 och just till honom också, det betyder mest 💗 

När jag steg upp efter ha sovit idag. Har jobbat inatt. Så steg upp runt 13:00, då möttes jag detta fina på bordet i köket. Hur fint? 

(null)

På eftermiddagen åkte vi hem till min sambos föräldrar och firade både morsdag samt att min sambos mamma fyllt år. Hon fyllde år igår. Min sambos farmor var där också, alltid roligt! 

De bjöd på lax, potatis med romsås. Jätte mumsigt! Till efterrätt blev det rabarberpaj med vaniljsås, samt svenska jordgubbar!?! Sjukt att man nu ätit årets första svenska jordgubbar, så gottigt! 

(null)

Haft en mysig morsdag 💗 önska jag kunnat fira min egna mamma idag. När man har fått ett eget barn så inser man hur mycket kärlek och energi man lägger ner på ett barn. Då inser man hur mycket kärlek det är inblandat. Tack för att du gjorde det för mig mamma, grattis på morsdag 💗