Toppen dag đŸ™ŒđŸ»

Haft en riktigt toppen dag idag 💗 
Wilmer och jag har myst hemma hela förmiddagen med promenad i det krispiga vĂ€dret. Han sov mellan 10:15-12:30. Åt en god lunch ihop, gĂ„rdagens rester, köttfĂ€rslimpa. Wilmer med potatis och jag med grönsaker. 

Vid 14:00 Ă„kte vi hem till Emmelie och umgicks med henne och hennes kille. Vi Ă„kte sedan hem vid 16:30, hemma möttes vi av mannen i huset som lagade middag. Wilmer och sambon Ă„t middag vid 17:30, jag svirade om till trĂ€ningsklĂ€der. 

Vid 18:10 blev jag upphĂ€mtad av Nathalie, vi skulle gĂ„ pĂ„ ett pass , tabata i 45 minuter. 
Och vad svett man blev, lĂ€r vĂ€l inte komma ur sĂ€ngen imorgon Ă€r jag rĂ€dd 🙈 
Men sĂ„ himla hĂ€rlig efterĂ„t. 

Kom hem och Ă„t lite sen middag. Åt ingen middag innan jag trĂ€nade. För dĂ„ kĂ€nns det som maten ska komma upp 🙈 

Nu ligger jag hĂ€r i soffan, ny duschad och bara njuter av lugnet. Snart kallar sĂ€ngen. 

Imorgon Ă€r det kyrkis som gĂ€ller, vid 14:00 ska jag till frissan, har inte varit hos frissan sedan i januari. SĂ„ ska bli riktigt skönt att gĂ„ dit och bli uppfrĂ€schad. Behövs nu! 

En toppen dag har jag haft, kommer sova gott inatt. Om Wilmer tillĂ„ter vill sĂ€ga. 

Hoppas ni haft en hĂ€rlig onsdag 💗 

(null)