Het, Het och Het !

Hej bloggen!

Ja rubriken stämmer riktigt bra idag för idag är det 32 grader ute i solen.
Helt sjukt varmt är det. Helt underbart är det också att det är så varmt :)

Jag hade det jätte trevligt i tunisien måste jag säga er. Riktigt varmt alla dagar.
Men en dag var det lite molnigt. Men det var fortfarande riktigt varmt.
Jätte mysig resa med Mammsen och lillbrorsan ;)

Ja vad gör jag annars då, jo jag har nu äntligen flyttat hem från Kristianstad.
Så nu bor jag hemma hos mina päron för tillfället. Vad som sker längre fram återstår att se.
Det var sjukt jobbigt att flytta alla möblerna ut ur lägenheten in i släpet. Det var bara mamma
och jag som gjorde det. Så man hade ju några skråmor efter den dagen på både händer och fötter.
Annars så slappar jag i denna otroliga hetta. Mer än så vill jag inte berätta.

Mitt liv har ju tagit en helt ny vändling.
Så lycklig som jag är nu har jag inte varit på riktigt länge måste jag säga.
Jag vet inte riktigt när jag ska berätta allt som hänt. Kanske inte är så mycket som hänt.
Men jag tycker det i alla fall. I alla fall för er mina läsare så är det ju mycket eftersom jag inte berättat
för er hur det ligger till riktigt, vissa som läser vet, men vissa vet inte..

Men jag tänkte att jag berättar om det när jag fixat i ordning min blogg riktigt ordentligt.
Alltså med utseende osv. Som jag tänkte göra nu faktiskt. Är ju inte så mycket kvar att göra på den.

Men ni får ha en varm dag !

Adios !
#1 - - Linda:

Jag tycker bloggen blivit riktigt snygg nu!



Härligt med en sån lyckad semester, måste vara underbart att få koppla av litegrann.



Du väljer helt själv när du berättar allt, alla har vi våra "hemligheter" som man kanske inte berättar på stört utan gör när det känns rätt, i alla fall jag, hehe.



Ta ha d om dig vännen, så roligt att du uppdaterar lite nu igen :)

#2 - - Anonym:

vad är det som har hänt i ditt liv då ?