Fredag 25 Februari

Idag är det fredag och det innebär min egna lediga dag där jag
oftast bara spenderar tid med mig själv. Min egna själv dag.
Faktiskt skönt att ha en sådan dag en gång i veckan. Men det är
inte alltid min själv dag för ibland spenderar jag den med någon kompis också.
Men det är i princip min själv dag iaf, för jag väljer ju vad jag vill göra med denna dag :)
Så man kan säga att det är min själv dag fast jag umgås :)

Hitintills har jag spenderat min själv dag genom att sova till klockan 10, betalat lite räkningar,
gjort lite ärenden på stan, tankat min bil full med bensin, fyllt på spolar vätska,
Simmat i samhallen 1000m och nu sitter jag här
och lyssnar på jätte hög musik, just nu Volbeat, så bra är dem.
Ska snart sätta gång med lite tentaplugg.
Senare idag vet jag inte vad som händer. Skulle behöva handlas lite
här hemma så det kommer vi nog göra när älsklingen kommer hem.

Annars vet jag inte vad som händer ikväll. Skulle vilja köpa flyttlådor och börja plocka ner
saker osv. Men vart kan man köpa det? någon som vet? typ maxi eller?
Ska köpa sopsäckar också och slänga en massa saker, tyg kläder. Har mängder nämligen.
Men får väl se när jag köper det men det blir väl snart hoppas jag :)

Längtar efter våren nu, när det är varmare på dagarna och kvällarna blir längre.
Jag längtar efter att jag kan tvätta min bil för den är som en stor lort nu och det behövs.
Längtar till att man kan vara mer ut dvs sommar :)

Men nu ska jag ta tag i mitt tenta pluggande innan älsklingen kommer hem.


Men ha en bra fredag!
Grattis på 18årsdagen Lillbrorsan!
Hoppas du får en riktigt riktigt bra dag!