Onsdag 29 februari

Hej vänner!

Idag är det sorgens dag. Min sambos föräldrars hund var tvungen att avlivas idag :( Hunden har mått dåligt ett tag och igår åkte de upp med honom till läckeby i Kalmar. Han hade fått vätska i hela magen och alla värden var dåliga. Så veterinärens råd var att göra så att han somnar in. :( hunden heter Benjamin men kallades Benji av de flesta . Han skulle fylla 12 år om någon vecka. Usch blir så ledsen när sådana här saker händer :( . Får tänka på att benji har det bra nu. Och han inte har ont längre. Alfons saknar benji väldigt mkt redan.

Förutom att det varit sorgens dag idag så har jag varit på praktiken och tränat. När vi kom hem efter ett besök hemma hos min sambos föräldrar så lagade jag fisksoppan som är så himla god.
Nu ligger jag i soffan och tittar på tv.
Tänker mycket på benji och hoppas han har det bra där han är nu.

Men nu ska jag fortsätta med att soffhänga.

Vila i frid Benji!