Tisdag 31 Juli

 
 
 
 


Då är det sista Juli idag och det känns lite konstigt måste jag säga.
Idag var det jobb som gällde mellan 07.00 och 14.30. Så jag steg upp tidigt, redan vid 05.00.
Alfons skulle ut och sedan är jag en sådan person som gärna går upp lite tidigare för att slippa stressa iväg
till jobbet. Även om jag gärna hade legat kvar och sovit så gick jag upp. Dock så slummrade jag till i
soffan innan jag åkte till jobbet. Men jag försov mig inte iaf. :) hehe

Var hemma vid 14.30 och då gick jag ut med Alfons och sedan så la jag mig en stund i soffan. Slummrade till då. Sen kom min sambo hem vid 16.30. Han hade klippt sig också efter jobbet. Jätte fin blev han.

Sen så åt vi. Det blev Tonfisksallad idag. Jätte gott och nyttigt dessutom. :) Så det blir min matlåda i morgon när jag ska jobba mellan 12.00 och 21.00. Ska vara möte först mellan 12 - 14. Så därför börjar jag lite tidigare imorgon.

På torsdag är jag ledig. Och då ska jag ta mig an träningen igen. Har ju haft ett uppehåll nu eftersom jag varit förkyld och sedan har min sambo haft semester och då har jag ju försökt att vara med han så mycket som möjligt och hittat på saker eftersom han hade semester. Men på torsdag då blir det att svettas igen. Även på fredag :) Det kommer bli så kul.
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Min sambo har åkt iväg och fiskat. Så det är bara jag och Alfons hemma.
Tvätta behöver jag inte, inte städa heller. Vad ska jag göra då? hahaha. Nä men funderar på att dra ut och gå en riktigt lång promenad. Sen när min sambo kommer hem så blir det att se på Andra avenyn . Hahah!

Men nu ska jag nog gå ut och gå, röra på fläsket :)
 
Ha en fortsatt bra tisdag!