Torsdag 28 juni



Min dag började vid 08.00 idag. Det var då dags att stiga upp för att hinna med ett spinning pass och ett core pass. Möttes av solen när jag steg upp. Det fick mig att vilja utnyttja dagen till Max genom att antingen att åka ut till en ö med båten eller ut till runnö . Det blev runnö. Så vi ska sova över där och bara njuta av det fina vädret. För enligt SMHI så ska det bli regn hela helgen. Så dags att passa på att njuta :)  för er som inte vet vad runnö är så är det en ö utanför Oskarshamn där min sambos föräldrar har stuga :) 
Nu ska jag njuta till max och alfons kommer bli så lycklig av att kunna springa ute hela dagen :) 

P.s för er som ville ha mitt arbete/rapport jag gjorde i min utbildning så är det på g nu. Hittade en bra version av den igår. Så när jag kommer hem eller har tid så skickar den :) jag lovar! Så för er som är intresserade, kommentera detta inlägg med eran mailadress :)