Sista oktober 🍁

(null)

Idag hade jag stĂ€llt alarmet pĂ„ 11:30. Usch vad jobbigt det var nĂ€r larmet ringde :( . Ville bara ligga kvar i sĂ€ngen. 

Har jobbat mina tre nĂ€tter nu. SĂ„ skönt! SĂ„ nu Ă€r jag ledig tills pĂ„ lördag. DĂ„ ska jag jobba igen. Egentligen skulle jag inte det. Men jag hoppar in extra Ă„t en arbetskamrat i helgen. Hon ville vara ledig. Och lite extra pengar Ă€r aldrig fel. 

Anledningen att jag stĂ€llt klockan var att jag ska trĂ€ffa mina grannar som bor lĂ€ngre bort. Nathalie och Nathalie :) de heter faktiskt sĂ„ bĂ„da tvĂ„. De kunde ses vid 13:30. SĂ„ dĂ„ fick jag masa mig upp vid 11:30. 

SĂ„ nu invĂ€ntar jag att klockan ska bli 13:15 sĂ„ jag kan börja gĂ„ lite sakta ditĂ„t :) 

Ska ha med mig tvĂ„ presenter med. Den ena nathalies barn fyller 1 Ă„r nu i november. Och den andre Nathalie fick jag sĂ„ mycket hundgodis av. Hon vĂ€grade att fĂ„ betalt. SĂ„ jag betalar genom att ge hennes lilla son en present :) 

Skönt att vara ledig ikvÀll. Ska njuta som bara den :)

(null)