Wilmer 💙

FörstĂ„r om ni undrar varför jag inte uppdaterat hĂ€r pĂ„ ett tag. Men jag kan nu presentera vĂ„r nya familjemedlem. Lilla Wilmer har nu Ă€ntligen kommit 💙 

Han föddes i mĂ„ndags den 27 augusti klockan 14:47. Med en lĂ€ngd pĂ„ 52cm och vikt 4340g. En riktig guldklimp med andra ord. Blev chockad över hans vikt dĂ„ min barnmorska sagt att han ligger runt 3800g. Men vad fel hon hade. 

TĂ€nkte skriva ner en förlossningsberĂ€ttelse hĂ€r sedan. Eller iallafall lite mer om nĂ€r vi Ă„kte in osv. Kan ju vara kul att lĂ€sa nĂ€r han blivit lite Ă€ldre tĂ€nker jag och Ă€ven för er kanske. 

Men just nu Ă€r vi inne i bebisbubblan och lĂ€r bli hĂ€r ett tag. Men jag kommer uppdatera er sĂ„ mycket jag kan Ă€ndĂ„. 

HĂ€r kommer lite bilder pĂ„ vĂ„rt mirakel 💙

(null) 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)








#1 - - Bitte:

Vi önskar er all lycka.Vilket fint namn
Det Àr en stor kille.Ska blir roligt att fÄ följa er i
din blogg.
MĂ„nga kramar till er
FrÄn Bitte o Marcus.
Farmor hÀlsar till er.
Kram

Svar: Tack sĂ„ mycket 💗
Ja han var inte lÄngt ifrÄn Jens födelsevikt. Dock var Jens lÀngre Àn Wilmer. Tack, ja Wilmer Àr ett fint namn :) hÀlsa farmor sÄ gott!
Kramar Isabelle och Simon
Isabelle

#2 - - Bitte:

SÄ söt.

#3 - - Evalena:

Stort Grattis till babylyckan, och allt gott framöver.

Svar: Tack sĂ„ mycket 💗
Isabelle

#4 - - Anonym:

Vilken sötnos.
Grattis!!

Svar: Eller hur? Tack 💗
Isabelle

#5 - - JUNITJEJ:

Söte Wilmer!

Svar: Tack 💗 Ja men visst Ă€r han 😍
Isabelle