Fredag 27 Augusti

Hej där!

Jahapp, idag är det fredag och finns det någon bättre dag är fredag?
Jo lördag är nog sneppet bättre :)

Idag så steg jag upp vid tio ungefär. Låg och drog mig ganska länge
innan jag steg upp och käkade frukost. Sen ut med Alfons och sedan gick jag
ner till gymmet idag istället för att ta bettan :)
Inte en människa var det där idag heller. Lite knäppt. Men visst alla har väl
inte all den tiden som jag har. Så de flesta är väl där och tränar efter skolan eller jobbet.
Eller är de där riktigt tidigt istället.

Annars har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Tittat lite på tv och nu snart ska
jag ut och gå en runda med Alfons igen tänkte jag. I morse var det riktigt kallt ute.
Men nu är det varmare ute faktiskt. Knäppt vädret är ibland.
Jag längtar faktiskt till hösten lite nu. Det är en mysig årstid tycker jag :)

Men nu ska jag ta mig ut och gå med Alfons!

Ha en trevlig fredag + helg!