Femte dagen ...

Hej bloggen!

Nu har jag varit uppe sedan halv 11.
Har inte gjort något mer än att tagit tempen på min själv och jag
hade då 37,9. Så jag är på bättringsvägen nu vilket känns skönt.
Men min förskylning är kvar. Men det ska jag nog överleva skulle jag tro.

Inatt sov jag som en prinsessa eftersom jag varken svettades eller frös , jag var
helt nautral. Gud så skönt det var att sova då måste jag ju säga.
Jag sov som en prinsessa helt enkelt.

Har nu varit krasslig i fem dagar och det känns nu att det får banne
mig räcka nu. För nu vill jag kunna ha helg som alla andra och bara njuta av
den helgen. Det ska jag försöka göra. Har massor att plugga fast jag pluggar
varje dag så finns det alltid där. Har en vecka till på mig att plugga men
man har lite panik över att ändå.

Idag så händer det väl inte så värst mycket. Jag ska nog plugga så mycket jag
kan nu sen ska jag duscha och göra mig lite fräsh. Känner mig inte ett dugg
fräsh fast jag har duschat ett antal gånger under min sjukdomsperiod.
Men det är väl så. Man känner sig skitig av alla bakterier som inte syns och inte
luktar. Så min torsdag kommer innehålla plugg.

Ja just nu har jag inte så mycket mer att berätta.
Jag har fortfarande inte kunnat tagit en bild på min bil eftersom jag inte varit ute.
Men i helgen ska jag ta kort på den. Den är kanske lite skitig. Men min lilla pärla är
alltid fin ändå :)

Återkommer kanske senare!






#1 - - Linda:

vad roligt att du har kommit igång mer med bloggen! men fy vad tråkigt att du varit så sjuk. Man blir så fruktansvärt slö av det, men kul att du är så kär och har det bra med din sambo, hoppas att allt är superbra med dig!



Krya på dig, kram!!