It's all about ME

Ja nu har man kommit till rätta och köket är nu städat och ser ut som det gjorde innan jag
började att baka idag. Fixat med all tvätt också och bäddat rent i sängen. Effektivt!

Jag hittade en jätte kul grej på nätet för er som bloggar eller bara skriver mycket.
Och det jag hittade heter Lix räknare. Det är en sajt som drar en analys från bloggens innehåll.
Vilken nivå som texten ligger på, genomsnittlig meningslängd m.m.
Dessutom kollar den vilket ord man använder mest när man skriver.

Min nivå på min text var Mycket lättläst, barnböcker och Lättläst, skönlitteratur, populärtidningar.
Då behöver jag nog inte vara rädd att det inte är någon som förstår mig iaf. Hehe
Det ordet jag använder mest på bloggen var det, andra plats och, tredje plats JAG.


Är jag kanske ett stort EGO?, utan att jag själv lagt märke till det. Hm?




Här är länken till sidan. Super enkelt gör att!
http://www.lix.se/index.php?f=1