Torsdag 31 Mars

Hej!

Nu är det redan månadens sista dag. 31 mars 2011. Denna dag kommer man
aldrig mer få uppleva en gång till. Det är de som gör alla dagar så unika :)

Men iaf. Tiden går jätte fort och om ungefär 15 dagar flyttar jag och min sambo :)
Ska bli så myspys och roligt. :)

Idag så började min dag klockan halv 6 på morgonen. Och jag lå
kvar och mornade mig lite då jag måste det, eller måste och måste. Det är skönt.
Sen är det inte så lätt att smita från sängen när min sambo ligger där och håller fast
mig och säger att, nä lite stund till. Haha så är man inte bestämd kan man lätt fastna där.
Sen kom man till skolan vid halv nio ungefär. Och man visste vad det var som väntade en.
Få klart vårat redovisningsmaterial vad det som väntade. Och vi jobbade på hela dagen enda fram
till klockan blev tre. Sen slutade vi för dagen och jag tog bussen hem vid 15.25.

Jag var hemma vid klockan 16.40 ungefär. Och då var min sambo redan hemma.
Och han sa att han skulle dra till våran nya lägenhet och fixa lite med elen.
Och han skulle dra dit en av sina vänner för att få lite hjälp.
Våran dimmer i köket spelar oss ett spratt. Så det skulle dom fixa tillsammans.
Så jag valde att stanna hemma då jag har ont i halsen. Det kliar i halsen.
Kanske är någon tråkig förkylning på väg. Min sambo har ju varit hemma från i måndags - Onsdag.
Så det är säkert det jag blivit smittad av. Hoppas det inte blommar ut bara.

Och nu sitter jag här och väntar på att min sambo ska komma hem så vi kan laga mat.
För vi valde att laga mat när han kommer hem istället för jag var inte vrål hungrig när jag
kom hem idag från skolan. Utan jag kunde vänta. Så det återstår att se vad det blir för gott :)
Sen blir det att se en bra film. Har hört att denna ska vara riktigt bra :) Så den ska vi se!









Jag har rensat lite i vårat kök idag. Slängt lite från vårat skafferi som vi aldrig använder osv.
Har även plockat ner lite matlådor och bestick osv. Som vi givetvis inte använder just nu.

Imorgon är det fredag och det innebär min lediga dag :) SÅ SKÖNT! Och att det är ny månad.
Imorgon kommer man KANSKE bli lurad. Så man får vara lite mer uppmärksam imorgon på vad
folk säger så man inte blir lurad :)

Jag ska börja min lediga dag med att sova ut, hämta ett paket på DHL och bara njuta av
min ledighet. Möjligtvis åka till nya lägenheten och lämna lite saker. Beror på hur min hals mår.
Ska även plugga lite smått med, eftersom jag har tenta snart :)

Hoppas även att jag hinner se lite filmer med.
Typ någon av dessa.


Kanske mer en barn film, men gillar sådana här svenska filmer.





- Har hört att den ska vara bra, så då ger man den
en chans.





- Jag som är en riktigt hund människa har fasat lite för denna
filmen, då jag velat se den så länge och haft den filmen så
länge men aldrig tittat på den. Har hört om historien om den
riktiga hunden och denna filmen är ju verklighetsbaserad.
Och jag som är så blödig när det gäller sorglig film och särskillt
när det gäller djur. Så detta blir en tuff match att se denna.
Men måste göra det nu för jag tror att den är super bra.
Och dessutom så vill jag ha en sådan hund som är i filmen.
Rasen heter Shiba, släkt med den stora rasen akita och jag funderade på en sådan innan jag
skaffade Alfons. Men denna ras är så pass ovanlig så det kostar
lite mer och finns bara på ett få ställen i sverige. Hoppas
dom blir mer poppis tills jag ska skaffa en sådan till mig, Alfons och min sambo :)



I helgen händer det inget speciellt vad jag vet.
Det återstår att se :)

Men nu ska jag försöka få tag i min sambo och se hur långt han har
kommit för nu kurrar det i min kista faktiskt ;)


Ha det bäst!