Söndag 29 April




Jag har haft en underbar och slapp helg. En riktig helg med vila och inga måsten.

Igår kväll (lördag) bestämde vi oss jag och min sambo för att gå ut och äta. Vi skulle ha gått på bio också men det gick ingen bra sådär som vi kände att den här vill vi se. Så vi drog bara ut och åt. Vi åt på Asian house. Mongolisk barbique buffé. Jätte gott var det :) Mätta och belåtna åkte vi hem igen och gick en promenad med Alfons. Därefter såg vi en film. Jätte bra skräck film dom jag inte mins namnet på. Men bra var den. Sedan somnade vi gott :)

Idag söndag sov vi alla tre. Alfons jag och min sambo till 10.00. Sedan gick vi upp och åt frukost. Sedan bestämde vi oss för att åka och gå en lång promenad med alfons. Det regnade och var kallt men det gick iaf. Min sambo fiskade lite också. Han fick två braxar och alfons blev helt tokig :) han gillar att fiska han med. :)
Efter det hälsade vi på min sambos föräldrar. Sedan drog vi vidare och handlade lite inför veckan och morgon dagen.

Imorgon är det ju Valborg. Det tänker vi fira med några utav min sambos vänner och eventuellt några av mina :) vi ska grilla på kvällen och bara ha det trevligt :) ser fram emot det verkligen.

Men innan det så är det min första dag på praktiken :) ska imorgon påbörja min sista praktik i 5 veckor :) på en öppen dagverksamhet för psykiskt funktionshindrade i oskarshamn. Ska bli kul och spännande. Detta är det sista jag gör i min utbildning. Så om 5 veckor tar jag examen :) yes!

Ska även få en mer klarhet över mitt schema som jag ska jobba över sommaren :) dessutom vilka dagar jag ska gå bredvid innan jag börjar jobba. Kul!

Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon :) börjar klockan 09.00 .


Godnatt!