Året 2012

Ja som alla bloggare får väl jag summera året som gått. Vilket är lite roligt också.
Att kunna se tillbaka och inse hur mycket det är som hänt detta året.
Det har hänt både bra och dåliga saker detta året. Det har varit ett år jag kommer minnas länge och långt in i framtiden.
 
Tydliga saker som hänt 2012 är:

- Jag tog examen från min utbildning den 1 juni, och tituleras med Psykiatrisk Skötare numera.
- Jag och min sambo har bott i vår lägenhet i 1 år.
- jag och min sambo firade 2 årsdag
- Mina föräldrar skillde sig sommaren 2012
- Texas blev en ny familjemedlem hemma hos oss
- Jag fick ett sommarjobb inom Oskarshamn kommun, dessutom i den kategorin som jag är utbildad inom
- Jag blev anställd av Bemanningsenheten i Oskarshamn i september och har jobbat sen dess.
- Vi har börjat titta på hus och vill ta ett steg till i livet
- Vänner har kommit och gått

Ja detta är väl lite större händelser som har hännt under året 2012.
Det har väl hänt små saker också. Men inget som jag kan komma på just nu.
 
Det har varit ett bra och dåligt år enligt mig. Det har hänt mycket saker som har fått en fundera en del.
Samtidigt som att jag har nu börjat tjäna pengar och verkligen har fått mer smak på att faktiskt tjäna
sina egna pengar. Det är både bra och roligt.
Jag tog examen 1 juni, det var både skönt men samtidigt mycket vemodigt Då jag än idag kan sakna de roliga stunder vi hade i klassen. Dessutom så blev man så sammansvettsade liksom. Så det var mycket jobbigt.
Och jag hade gärna gjort om de två åren med de som jag gick med. De har personer som gick i min klass. Åtta stycken var vi till en början. De har gjort så jag vuxit i mig själv samt utvecklats enormt. Så de kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Summan av kardemumman så får detta året 3 av 5 möjliga solar.
 
 
#1 - - Linda:

Verkar som ett riktigt varierande år, hoppas 2013 blir ett jättebra år för din del, och att ni kanske hittar drömhuset detta året :)