Torsdag 27 September

Idag vaknade jag redan vid klockan 07.00. Vaknade inte ens av att min sambo gick. Tråkigt då jag hade velat säga hej då, för jag ska ju som sagt ha jouren på jobbet idag till imorgon. Men han lät väl mig sova eftersom jag inte sover så jätte bra under natten då jag hostar en del.
 
Steg upp och gick ut med hundarna. Det regnade redan då, som det gör nu för fullt.
Idag fick jag min lön så jag har betalat lite räkningar. Packat min väska inför jobbet med sängkläder och annat bra att ha med sig. Och sedan har jag tittat på reprisen av bonde söker fru på datorn. Eftersom jag jobbade igår så missade jag det. Dessutom funkar inte tvn på jobbet. Nått fel med boxern. Men hoppas att det har löst sig så jag har något att göra innan jag går och lägger mig. Men det återstår att se.

Annars har jag bara slappat och tagit det lugnt. Gosat med hundarna och lite så.
Ska åka lite tidigare idag, ska nämligen förbi konsum och köpa lite nässpray och halstabletter.
Har inte användt något av de preparaterna nu under min förkylning. Men nu känner jag att det är dags för
orkar inte ligga och hosta nu när jag ska ligga där och sova på jobbet. Synd om de boende och sedan kan det vara skönt för mig också att få sova hela natten.
 
Snart helg då igen. Jag jobbar hela helgen så det kommer gå så himla snabbt alltså.
Nästa vecka har jag en rolig grej jag ska göra på torsdagen. Ska nämligen följa med min kompis från nybro till norrköping. Hon ska nämligen gå på anställningsintervju där. Mycket konstigt att ha anställningsintervju där uppe när det gäller ett jobb i kalmar. Hehe.

Och då frågade hon om jag ville följa med. Jag har aldrig varit där så jag tackade ja och tänkte att hon och jag kunde göra en hel dag där också när vi ändå är där.
Och det ska vi göra också. Så hon kommer och hämtar mig på torsdagen. Tid? vet jag inte ännu. Men det kommer snart hoppas jag. Har ordnat så att min sambos mamma kan ha hundarna över dagen. Har inget hum om hur långt norrköping ligger härifrån. Så det ska bli spännande alltså :)


Men nu ska jag göra mig klar för att åka till konsum och sedan till jobbet.

Ha en fortsatt bra Torsdag!