Tisdag 27 Augusti

Godmorgon!

Idag är det tisdag och jag är ledig fram tills 16.30 idag. Skönt!
Har ni tänkt på hur kallt det är på kvällen nu och morgonen? Uh! Måste ha höst jacka på nu ju.


I helgen så var det en ganska lugn helg. På söndagen åkte vi upp till munkedal. Ligger ovanför Göteborg för att titta på en bil till mig. Men usch! Han som skulle sälja den hade inte berättat hur mycket rost bilen hade. Ändå var den ifrån 2003. Aa, tråkigt. Besviken åkte vi ifrån dem och började titta vidare på blocket. Och då hittade jag denna pärla! En Volvo V70 ljusblå :)

Så på fredag ska jag besikta min andra bil BMW. Och sedan sälja den.
Så nu är man Volvo ägare :)

Jaha, ska snart åka och träna ett spinning pass. Ska bli skönt. Sen ska jag köpa hundmat och lite annat samtidigt som jag är i stan.

Har hunnit med lite nu på morgonkvisten. Betalt alla mina räkningar, fick ju lön idag. Gått en promenad med hundarna, satt igång en tvätt.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker till Rhodos! Ska bli så skönt!

Men nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka och träna sedan :)

Ha en bra dag!


#1 - - Linda:

Vad härligt att komma iväg på semester lite, det kan nog behövs nu när hösten närmar sig. Kul med en ny bil också! :)