Torsdag 28 Februari

Februari´s sista dag är här. Torsdag åter igen. Det går snabbt.
Jag har nu jobbat måndag, onsdag och ska jobba idag och imorgon också.
Därför har det ekat lite här på bloggen. Det gör det när jag jobbar. För då är det full fart.
De dagar jag jobbar tränar jag också, tar hand om hundarna och även andra saker som måste göras.
Men ni förstår säkert.
 
Idag ska jag jobba kväll. Trevligt, men jag börjar bli smått trött på att bara jobba kväll. Visst det är mer
pengar då, men samtidigt går jag om min sambo och vi ses bara en liten stund innan det är dags
att gå och lägga sig. Men så är vardagen helt enkelt. Skönt att jag jobbar dag på fredag.
Sedan har jag inte önskat något jobb i helgen. Så jag är ledig lördag och söndag.
Tyckte att jag kunde ta mig den friheten eftersom jag jobbar nu i veckan och dessutom jobbade jag
hela förra helgen :)
 
Idag har jag hunnit med att gå promenad med hundarna, träna och nu har jag precis ätit upp en
kycklingfile´ . Det var mycket gott. Ska snart ge mig ut i det helt fantastiska vädret med hundarna igen innan
jag börjar jobba. Börjar jobba vid 14.00 så det gäller att ligga i nu så jag hinner med allt jag ska göra innan
jag åker och jobbar.
 
Men nu ska jag fortsätta att göra det jag ska.

Ha en trevlig och solig torsdag!