Tisdag 26 November

Idag har jag varit ledig. Har inte varit ledig sen i onsdags förra veckan. Så ja det var välbehövligt, och med tanke på att jag är så slö och orkeslös nu för tiden var det skönt. 

Jag har ägnat mitt åt att gå en promenad runt fårbo sjön med hundarna. Vädret var fantastiskt. Soligt men ändå kallt. Och jag löpte så mycket sol om hopp att bli en piggare och gladare människa. Just då kände jag så. Men nu när solen gått ner igen så känns det inte så kul längre. 





Min sambo önskade kroppkakor idag. 

Så idag tog jag min kroppkake oskuld. Gjorde idag kroppkakor för första gången. Och dem blev faktiskt goda. Goda för att vara första gången. Man lär sig alltid något :) 





Jag gjorde vita. Och de blev goda. Blev så mätt så nu ska vi ut och röra på oss i kylan innan man kan stört landa i soffan!