ⓕⓡⓔⓓⓐⓖ 25 April

Idag sken solen in igenom våra passienner. Då kunde jag inte låta bli längre, utan jag steg upp och tog vara på de timmar jag skulle vara ledig innan jobbet kallade. 

Åt frukost i lugn och ro, då ringer min sambo helt plötsligt och frågar ifall jag kunde åka in till stan och hämta ett paveljong tak. 
Vi har haft många dispyter om det där taket, inte jag och min sambo utan jysk med oss. Men jag åkte dit och hämtade det. Passade även på att handla lite mat till jobbet och hämtade post i brevlådan vid lägenheten. Adress ändringen har inte trätt i kraft ännu, 
Men på måndag gör den det :) 

När jag kom hem ifrån stan satte jag mig en stund på vår altan och åt lunch. 
Så varmt och skönt! Men det blåste lite kallt. 


Sedan så var det dags att åka till jobbet. 

Gick fort att jobba. Så det är ju skönt :) 
Har man bra arbetskamrater så går det fort Att jobba. 

Väl hemma var paveljong taket uppsatt. Så fint av min sambo. Tack! 

La mig i soffan och bara låg där, skönt! 

Så imorgon ska vi grilla ute om vädret tillåter. Eventuellt inviga badtunnan :) så kul :) 

Men nu trillar mina ögonlock ner. Så daga att sova. 

Imorgon och söndag är jag ledig, skönt! 

Godnatt!