Måndag 31 mars

Då var det måndag igen. Och det blev en tidig morgon minst sagt. Och jag är ingen morgonpigg människa så det var kämpigt att stiga upp. Tänkte flera gånger om att vad skönt det hade varit att få gå tillbaka och lägga sig. Men det var bara att bita i det sura äpplet och gå till jobbet. 

Har i helgen varit ledig lite grann. Det har varit jätte skönt :) och jag har njutit som bara den :) 

I lördags så sov jag ju till 13:00 ungefär. Hade ju jobbat natt mellan fredag-lördag. Men sedan tog jag mig upp och vi gick ut en runda med hundarna i skogen. Min sambo ville fiska och jag ville promenera. Så vi slog två flugor i en smäll.

Stötte då på denna skönhet under alla löv, häftigt att de kommer så tidigt iår. 





På kvällen så såg vi på film och bara slappade. 

På söndagen så sov vi ut. Vädret vara jätte fint. Så vi gick en runda med hundarna. Sedan åkte vi hem till min sambos föräldrar och hjälpte dem lite med trädgårdsarbete. Hundarna var ute och sprang på trädgården. En helt underbar dag. På kvällen grillade :) 



På kvällen åkte vi hem. Trötta efter en heldag ute. 
Annars som vi hunnit med i helgen har varit att kolla på Jysk efter dynor åt trädgårdsmöblerna vi köpte, även på maxi var vi och tittade på grillarens de fått in. Börjar ju sälja mycket sådant nu. Lite tidigt kanske. Men de är ju ute i god tid. 

Just nu ligger jag och hundarna och slappar i soffan. 
Skulle varit ledig imorgon men får hoppa in och jobba och vars ledig en annan dag i veckan. 

Ska snart ut och springa en runda med hundarna tänkte jag :) 
Inte alls så varmt ute idag, kallt och regnigt. 

Ha en fortsatt bra måndag!