Det visste du inte ...

Olika saker som ni läsare inte vet om mig. Eller? 


❥  Jag kan blåsa saliv bubblor med min tunga. Som blåser iväg :) 


❥  Jag har en talang som kallas gehör. Det innebär att man kan höra ett musik stycke. Sedan efter man hört det spela det stycket på piano, eller gitarr eller något annat instrument. Vilket min piano lärare blev galen på. Eftersom jag inte behövde läsa noterna. Utan kunde spela efter jag hört vad hon spelat. Svårt att förklara. Men läs på Google om det :) 


❥  Jag äter inte lammkött för jag tycker att det smakar precis som deras päls luktar när den är blöt. UH!  


❥ Jag äter inte jordgubbs yoghurt med klumpar i. Inte jordgubbssylt med klumpar i heller. 
Däremot äppelbitar är så gott i yoghurt och sylt. Märklig jag är! 


❥ Jag mår bäst när jag har ordning och reda runt omkring mig. Men det gäller mest hemma hos mig själv. Hos andra spelar det ingen roll. 


❥ Jag har inte en enda kusin 


❥ Mina revben är inte likadana. Det vänstra står ut lite mer än det högra. 


❥  Jag älskar att sova i min soffa 


❥ Döden är det narturligaste som finns. Men ändå har jag svårt för den. Jag är nog rädd för döden. 


❥  jag gick aldrig på simskola. Utan jag lärde mig simma utan simskola. 


❥ Ända sedan jag var liten har jag älskat att rita/teckna och måla. 


❥ Jag förvränger gärna ord och har fel tonläge också. Fågelnamnet Fasan blev Safan en gång. Kan rabbla upp många olika exempel på ord som jag förvrängt.