Sista November 2015

Då var det måndag igen och en ny färsk vecka. Härligt! 

Inatt har stormen gorm blåsit rejält. Har haft svårt att sova tyvärr. 

Har idag varit på möte med jobbet. Så dagen har gått i ett kan man säga. 

Steg upp redan vid 06:00. Gjorde mig i ordning och åkte ut med hundarna i skogen. När jag kom ut ur huset så möttes jag av att våran ena lounge soffa stod precis utanför dörren. Den brukar annars stå nästan på baksidan där vi har våran trall. Den hade flugit en rejäl bit. Annars var allt intakt. Vi tog ju in det mesta då inget skulle gå sönder. 

Åkte sedan till mötet vid 08:10. Och mötet slutade inte förrän vid 15:30. 

Åkte hem och möttes av två glada hundar. Hade lite ont i magen av att lämna de hemma så länge själva. Men hade tyvärr ingen som kunde passa den. Så det fick bli så. De klarar det. Men enligt lag är det inte rätt. 

Men vi gick en runda när jag kom hem. Sedan gav jag mig på att elda med en gång. Var så kallt i huset. Huset var utblåst kan man säga. Men nu är det värme på G. 

Nu ligger jag här i soffan och bara njuter av tystnaden. Snart kommer min sambo hem och då ska vi laga mat tror jag. 

Tänk, imorgon är det första december :) men vart är snön? 

Har ni haft en bra måndag?