Tänka sig

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Igår kväll ( fredag) fick jag ett sms av mina arbetskamrater på jobbet. En natt personal var sjuk och ingen vikarie kunde. Så natten mellan lör-sön måste vi hitta någon som kan jobba. 


Jag slog bort tanken att hoppa in då det oftast är jag som får jobba när någon på natten är sjuk. 
Men jag fick ju ge mig tillslut. Så det var bara att ställa in sig på att jobba. 

Inte alls vad jag tänkt mig denna helgen. Men Aja, det blir klirr i kassan iallafall. Och det blir ju extra för mig nu när jag får gå in en ledig helg. Så ja, då känns det bättre. 

Så idag lördag har jag inte uppdaterat här pga att jag inte gjort något av intresse. Gjort det vardagliga så som tvätta, handla mat, promenera med hundarna m.m 

Har ni gjort något kul idag? 

Ja, jag är exakt så trött som bilden utstrålar. Men inte så konstigt. Sovit för lite inför denna natten då jag av ren frustation inte gjorde det. Men det är en enkel natt. Dock jobbar jag på måndag igen. Men det är då det.