Torsdag 16 november

Hej godingar! 

Idag har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv. Utan jag har bara gjort nödvändiga saker. Jag har promenerat med hundarna, tvättat, varit och handlat och nu ligger jag här i soffan. 
Men man kan inte göra roliga saker varje dag. 

Igår så var jag hos min kompis Emma tills klockan 20:30. Vi gick en lång promenad. Efter det som satte vi oss ner och bestämde ett datum för kransbindarkvällen. Skönt att ha ett spikat datum. 

Pratade om nästa lördag med då vi ska till Kalmar på fest. Vi bestämde att vi skulle ses hemma hos Emma och ha lite "för fest" med lite mat osv. Sedan så skjutsar hennes kille dit oss till Kalmar. Och min sambo hämtar oss :) så det blir kanon! 

Nu ska jag invänta att min sambo kommer hem så vi kan laga mat. 

Ikväll ska vi se sjuksyrrorna på TV4 :) 
Vad ska ni se på tv ikväll? 

(null)