Ärenden

Idag så började vi lördagen med en långpromenad med hundarna. Sedan åkte vi in emot stan för vi hade lite ärenden vi skulle göra. 

Våra förlovningsringar har blivit förstora. Så vi var inom en guldsmedsaffär. Där testade vi ut nya storlekar och jag pratade lite om att ändra min ring lite. Så nu är ringarna inlämnade :). 

Därefter gick vi till en leksaks affär. Våra kompisars dotter fyller ett nu i november. Så vi ville köpa något till henne. Där inne var det kaos kan jag lova. Barn överallt som ville köpa leksaker och utklädnader till haloween :) vi hittade det vi ville ha och gick sedan till bilen. 

Åkte till blomsteraffären "din trädgård" och tittande på lite blommor. Har så dåligt med växter här hemma. Så det som fick följa med denna gång var, en elefantöra, en sicksackbuske och en liten kaktus :)  känner jag mig själv rätt så kommer jag snart åka dit igen. Redan nästa vecka :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)