Onsdag 20 September

Denna vy hade man varje morgon. Så vackert! 

Klockan ringde tidigt denna onsdag. Det var nämligen dags att åka hem idag. Väldigt tråkigt. Hade gärna stannat en vecka till. Men klart man saknade sina vänner och fyrbenta djur där hemma också. 

Vi steg tillslut upp och började göra oss i ordning, packa ner allt i resväskan igen. 

Vid 07:30 mötte vi upp resten av gänget och åt frukost. 

Vid 08:50 hämtade bussen upp oss för att ta oss till flygplatsen. 

Jag tog inte fler kort på resvägen hem. Jag var trött och sedan sov jag på planet. 


Jag och vi andra har haft en underbar semester på Sardinien. Skulle lätt kunna åka dit igen nästa år. Tack mamma för du har gjort den här resan möjlig för oss. Kommer leva på den här resans minnen för resten av mitt liv! 

Tack till alla som gjorde denna resa så bra :)