đŸŒŒ Fredag 6 april đŸŒŒ

Min fredag började med att vĂ€ckarklockan ringde. Hade stĂ€llt den dĂ„ jag behövde fĂ„ lite saker gjort. 

Jag steg upp och Ă„t lite frukost och sedan gick hundarna och jag ut en lĂ„ngpromenad. 

NĂ€r vi kom hem sĂ„ gjorde jag mig i ordning för att Ă„ka in till stan. Min sambo hade bett mig ombesikta sin bil. Den gick ju inte igenom besiktningen utan anmĂ€rkningar. SĂ„ nu hade han ordnat dem. Och eftersom han jobbar dagtid sĂ„ Ă€r det inte lĂ€tt för honom att komma ifrĂ„n och besikta. SĂ„ dĂ„ gjorde jag det. TyvĂ€rr kvarstod problemet, sĂ„ bilen gick inte igenom fortfarande. SĂ„ han fĂ„r försöka igen. 
Åkte sedan till bilfirman i PĂ„skallavik dĂ€r vi bor och bestĂ€llde tvĂ„ nya sommardĂ€ck till min bil. Usch alltsĂ„! Blir mycket utgifter nu med min bil. En stor service och tvĂ„ nya dĂ€ck. Hua hua! Det gör ont i min plĂ„nbok just nu. 

NĂ€r jag kom hem igen sĂ„ var jag hemma en stund. Sedan drog jag vidare emot MönsterĂ„s. DĂ€r tvĂ€ttade jag min, handlade lite och sedan Ă„kte jag hem till Emma. Hon har kommit hem ifrĂ„n sjukhuset nu igen. Hon har Ă€ntligen fĂ„tt sin operation och nu hoppas vi det blir bĂ€ttre för varje dag som gĂ„r. 

Hon bjöd pĂ„ fika â˜ș 

(null)

Eftersom det Ă€r svĂ„rt för Emma att komma ut sjĂ€lv med sin gipsade fot sĂ„ frĂ„gade jag henne om hon ville passa pĂ„. SĂ„ vi drog ut en runda i MönsterĂ„s. Jag körde henne i rullstolen. Och det gick jĂ€tte bra â˜ș vi stötte pĂ„ mĂ„nga vĂ„rtecken i MönsterĂ„s. 

(null)

(null)

Var hemma igen vid 17:30 ungefĂ€r. DĂ„ hade min sambo lagat mat. Dovhjorts hamburgare med lite olika tillbehör. JĂ€tte gott 😍 

Resten av kvĂ€llen blir lugn. Bara titta pĂ„ tv och hoppas vi fĂ„r fint vĂ€der imorgon ocksĂ„. Idag har det varit kanon vĂ€der. BlĂ„st en del. Men solen har visat sig! 

Hoppas ni fĂ„r en trevlig helg 💗