Flyta iväg

När man går såhär hemma och inte har några vidare rutiner eftersom man inte jobbar. Så är det lätt att flyta iväg och inte veta vad det är för veckodag. Idag är en sådan dag. Har trott flera gånger att det är torsdag idag. Men det är ju torsdag först imorgon. 

Idag när man tittat ut så kan man nästan tro det är höst ute. Imorgon börjar bockjakten. Så jag och hundarna passade på att gå en runda i skogen. 

(null)

(null)

(null)

Promenaderna går inte så snabbt nu kan man säga. Jag lunkar mer fram än går. Riktigt tråkigt! Det är en sak jag längtar mycket efter. Att kunna gå en promenad i rask takt och få lite flås. Det ser jag verkligen fram emot. Tur man har personer som ställer upp och tar hundarna på längre promenader ibland. Får så dåligt samvete nu när jag inte själv kan göra det. Så fort jag går längre promenader nu så blir min mage så hård så det känns som jag ska sprängas. Inget som gör ont. Men det känns sådär faktiskt. 

(null)

Har två vänner som bor bara 300m bort ifrån där vi bor. De hörde av sig och frågade om vi skulle ta en fika ihop. Så då vid 13:00 kom de hit och fikade. De hade med sig sina busfrön Kian och Novalie :) jätte mysigt! 

(null)

Imorgon är vi inne i V40. Helt otroligt! 
Tror ni magen blir större nu? 😬 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

#1 - - Anonym:

Det måste vara tungt.Du har ju mycket på magen.Du verkar inte ha gått upp i dej själv.
Du är jätte fin.
Lycka till.🍼