Enformig

Den här veckan eller kanske den senaste tiden har jag inte varit så aktiv här. Har väl mest lagt in bilder på sin höjd. Men inte skrivit så mycket. 

Ibland hamnar jag i en svacka med skrivandet, och även uppdateringen här inne. Vilket är synd. Men är inne i en svacka just nu där jag inte vet vad jag ska skriva om. Mina dagar är lite likadana varje dag. Eller har varit det nu den senaste tiden. 

Jag stiger upp , äter frukost, går ut med hundarna. Sedan gör jag inte så mycket mer. Jag kanske tvättar, handlar eller städar med. Annars är det väldigt enformigt. Men jag vet att det beror på vädret. För vad ska man göra när vädret är såhär? 
Jag drömmer mig fram till våren och sommarn. När man kan njuta av trädgården. Börja plantera, odla och bara njuta av vädret. Nu är det bara blött och grått :( 

Så jag hoppas det ska bli bättre uppdatering här. Med mer roliga saker än min ganska enformiga vardag som är just nu. Men jag antar att eran vardag också är ganska enformig just nu eller kanske är den inte det? 

Nu ikväll har jag och min sambo ätit kyckling tacos. Jätte gott :) min sambo S köpte ett nyttigare alternativ till taxobröd. Men nä, det var ingen höjdare alls. Vi har även tittat på en serie som vi börjat följa. Väldigt knepig att hänga med i. Så man får anstränga hjärnan ganska mycket. En tysk lite hemskt serie, "Dark" heter den. 

(null)

(null)

Min sambo S har somnat nu i skivande stund. Klockan är 21:30. Om jag känner mig själv rätt så somnar jag också snart. 

Imorgon ska vi in till stan och göra lite ärenden. Vad som händer mer återstår att se :) 


#1 - - Anonym:

Denna årstiden är enformig o trög.
.en det blir bättre.🌞