Lördag 17 mars

Om två veckor är det påsk. Men om man tittar ut så vill man ju tro att det är julafton om två veckor istället. 

Har försökt intala mig att nu när vi har en sådan varga vinter så blir det säkert en fin sommar i år. För förra sommarn var inte sådär värst bra. Vi var nog ute med båten två gånger knappt. Och det var ju att det blåste hela tiden. Så i år hejar jag på en fin och varm sommar. Det kan vi behöva efter denna vintern som kom. 

Nu har jag jobbat mina två nätter och är ledig tills på tisdag. En lugn helg står på schemat. Har inte skrivit om det här men min kompis var med om en bilolycka nu i veckan. Och ligger inne på sjukhuset i Kalmar. Så jag hoppas jag kan komma och hälsa på henne imorgon (söndag). Annars så har jag inte något planerat alls. Mer än att ta det lugnt. 

Himlen öppnar sig var och varannan halvtimme. Så när jag och hundarna var ute på promenad nyss så vräkte snön ner. 

(null)


(null)

(null)

Hoppas snön ge med sig och vi får lite fint väder till påsk. Så man kan köpa lite påskliljor och klä sitt ris :) 

Hoppas ni har och får en trevlig helg 💗