Andra Julen đŸŒČ


TÀnk att det redan var dags att fira jul nummer tvÄ med vÄran son. Denna julen var annorlunda Àn förra Äret dÄ han var sÄ liten förra Äret.

Vi Ă„t ett riktigt gott julbord, jag hade annordnat en tipspromenad med inslag av jul, vi spelade julklappsspelet och sĂ„ kom tomten. 
JĂ€tte mysigt och trevligt var det :) 

HĂ€r kommer lite bilder ifrĂ„n julafton ❀ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)


Hoppas ni hade en lika fin jul som vi ❀
#1 - - Anonym:

Julen Àr fin.Men har svÄrt att glÀdjas för jag tÀnker pÄ alla hemlösa,sjuka,ensamma.
TÀnk alla gamla som sitter sjÀlva för barn o barnbarn inte tar sej tid.
Dom som stĂ€llde upp nĂ€r vi var smĂ„.😱 Usch
nu blir jag trÄkig.
Min jul har varit ensam men vÀldigt fin.
Min ensamhet Àr sjÀlvvald.

#2 - - Bitte :

Vad roligt och fÄ se Wilmer och julklapparna.
Och fin tomte tröja som sin pappa.FörstÄr att ni har haft en fin jul.
Det mÄste vara roligt och se allt Wilmer upptÀcker.
Kramar 💕

Svar: Ja han var sÄ fin och matchade sin pappa. Försökte hitta en Ät mig ocksÄ. Men det fanns bara andra tröjor. Ja det hÀnder sÄ mycket nu med Wilmer. Han pratar mer och mer och hittar pÄ en massa hyss.
Gott nytt Ă„r! Kram
Isabelle Berg