Pynta ute đŸŒČ

Jag gillar faktiskt mer att pynta ute Ă€n inne inför jul. Vet inte vad det Ă€r, men jag Ă€lskar det hĂ€r med gröna granar, mossa och belysning. 

Idag har vi pyntat lite grann pĂ„ trĂ€dgĂ„rden. Inte fĂ€rdig Ă€n. Men det var detta jag hann med innan Wilmer tappade intresset. Mossan har vi plockat i skogen bakom huset, bara det kĂ€nns sĂ„ bra i sjĂ€len. 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ibland har jag funderat pĂ„ om man skulle utbilda sig till florist. AlltsĂ„ det hade ju varit sĂ„ roligt att fĂ„ jobba med vĂ€xter. 
Även Wilmers lekstuga fick sig en fin gran utanför pĂ„ trallen med belysning 😍 

Det som saknas nu Ă€r ju att göra en krans att sĂ€tta pĂ„ dörren, hĂ€nga upp juls slingor samt nĂ„got annat roligt :) 

Var inte lĂ€tt att plantera allt idag dĂ„ jorden var fryst. SĂ„ det var lite knivigt. Men tillslut gick det ;) 


#1 - - Bitte:

SĂ„ fint đŸ€—.
Jag tycker det Àr jÀttekul med julpyssel ute.
Kram 💕 Bitte